Webshop

  1. Hoe kan ik klant worden bij de Telenet wielershop?
    U hoeft geen Telenet klant te zijn. Iedereen kan klant worden bij de Telenet wielershop. U hoeft geen account aan te maken.
  2. Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen?
    Wanneer u een bestelling plaatst ontvangt u meteen een orderbevestiging via e-mail. Hierin vindt u een overzicht van uw bestelling.
  3. Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?
    Dit kan enkel wanneer uw bestelling nog niet is verzonden. Contacteer meteen de wielershop-klantenservice.
  4. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
    Dit kan enkel wanneer uw bestelling nog niet is verzonden. Contacteer meteen de wielershop-klantenservice.

Bezorgen

  1. Wat zijn de levertijden?
    Een product wordt geleverd binnen twee werkdagen wanneer het product in voorraad is, tenzij anders vermeld. 
  2. Het product dat ik wil bestellen is niet in voorraad?
    Een product dat "niet in voorraad" is kan worden bijbesteld. De leveringstijden kunnen in dit geval oplopen tot zes tot acht weken.
  3. Wat betaal ik aan verzendkosten?
    De verzendkost wordt berekend over uw totale bestelling, is niet afhankelijk van het gewicht en bedraagt 9,59 euro. Als u in de winkelwagen op "Afrekenen" klikt, krijgt u een overzicht van de juiste prijs en van de verzendkosten voor uw bestelling. 
  4. Levert de webwinkel ook in het buitenland?
    Neen. U kan een bestelling alleen laten afleveren op een adres in België.

Retourneren

  1. Kan ik mijn bestelling terugsturen als het product niet aan mijn wensen voldoet?
    Een bestelling die niet voldoet aan uw wensen kan worden teruggestuurd tot 14 kalenderdagen vanaf de dag die volgt op de levering van het goed.
  2. Ik wil mijn bestelling retourneren. Wat is het correcte postadres?
    U vindt het correcte postadres om bestellingen te retourneren op het begeleidend schrijven, bijgevoegd in het postpakket van uw bestelling.
  3. Ik wil mijn bestelling retourneren. Wie betaald de verzendkosten?
    U dient zelf de directe kosten te dragen voor het terugsturen van de goederen.
  4. Ik heb mijn bestelling conform de voorwaarden geretourneerd. Wanneer wordt mijn betaling teruggestort?
    Na het inroepen van het verzakingsrecht krijgt u geld terug binnen de 30 kalenderdagen.
  5. Moet mijn geretourneerde bestelling in de originele verpakking teruggestuurd worden?
    Ja, uw geretourneerde bestelling moet onbeschadigd en in originele nette staat worden teruggestuurd in de originele verpakking.

Betalen

  1. Op welke manier kan ik betalen?
    U kunt binnen de webwinkel betalen via PayPal.
  2. Ik heb betaald, maar geen bestelling ontvangen. Wat moet ik doen?
    Als u binnen 5 werkdagen na het plaatsen van uw bestelling op voorraad uw product nog niet heeft ontvangen, neem dan contact op met de wielershop-klantenservice.

Klachten

  1. Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat moet ik doen?
    Stuur een email naar wielershop-klantenservice.